Nyheter

Dessa två ord i titeln sammanfattar våra tankar om det gångna året, vilket var både utmanande och framgångsrikt för oss. Något lägre produktionsnivåer än normalt hos våra kunder minskade våra volymer av kontraktsproduktleveranser en aning. Vi uppnådde fortfarande tillväxt och vår omsättning var rekordhög och nådde för första gången över 16 miljoner euro. Detta hade inte varit möjligt utan nya öppningar och marknadsandelar med både våra befintliga och nya kunder – som vi vill tacka varmt för deras utmärkta samarbete under 2023!

På det purfinska sättet bryr vi oss mycket om vad andra tycker om oss. Därför brukar vi genomföra en kundnöjdhetsundersökning två gånger om året. Vi fick ett rekordstort antal svar på den senaste undersökningen som utfördes i december. Med hjälp av responsen har vi möjlighet att förbättra vår verksamhet och därigenom öka kundnöjdheten ytterligare, så ett stort tack till alla som svarade!

Vi är också tacksamma för vår observation i samband med svaren, enligt vilken våra kunder i allmänhet är mycket nöjda med vår verksamhet. Ett bevis på detta är vårt NPS-betyg på 64. Våra kunder var mest nöjda med följande ämnen: ”leveranser i tid”, ”villighet att samarbeta med Bet-Ker under lång tid” och ”erfarenhet att Bet-Ker är en pålitlig leverantör och håller sina löften”. De sade också att de viktigaste egenskaperna hos leverantören var tillförlitliga produkter, snabba och tillförlitliga leveranser och lokal teknisk support.

Här är några av de synpunkter vi har fått från våra kunder:

”Pågrund av Bet-kers försörjningstrygghet och den höga kvaliteten på produkterna har jag varit deras kund under lång tid och det finns ingen anledning att upphöra med det.”

”Samarbetet har fungerat väldigt bra i flera år.”

”Jag har varit nöjd med Betker som partner. Vänlig kundservice, snabb leverans och pålitliga produkter av hög kvalitet ger en fantastisk upplevelse.”

”Thank you for fast production and delivery in situations of high product demand. As well as stable product quality.”

“BetKer bryr sig om kunder och anställda, den positiva atmosfären syns utåt.”

Vårt första intryck av svaren är därför mycket positivt, och vi är också glada att kunna konstatera att våra kunders krav och vår egen vision verkar stämma mycket väl överens. Vi vill nämligen erbjuda det smidigaste samarbetet inom eldfasta material i Norden, inklusive pålitliga och säkra produkter, de snabbaste leveranstiderna i Norden och lokal teknisk support. Det sist nämnda möjliggör också marknadens smidigaste problemlösningsförmåga, samt process- och materialutveckling. Vi analyserar noggrant alla svar för att kunna vara en ännu smidigare eldfast samarbetspartner år 2024!

Traditionellt innehåller vår kundnöjdhetsundersökning också en liten morot🥕, som i verkligheten inte är liten – och ännu mindre en morot😉. Vi lottar nämligen alltid ut 10 kg lösgodis mellan respondenterna🍬🍬🍬, och denna gång går priset till Risto Keinänen från Outokumpu. Grattis Risto, vi önskar dig goda stunder med priset!

Beställ nyhetsbrevet

*” anger obligatoriska fält

Namn*








Better with Bet-Ker.