Nyheter

Vår produktutvecklingsavdelning utvecklar inte bara våra produkter utan även personalen. Ett exempel på detta är att produktutvecklingsavdelningen assisterar tekniska supportingenjörer i valet av produkter för kundens process. När de gör det går de först tillsammans igenom alla uppgifter de fått om kundens process, sedan bestämmer de vilken faktor i objektet som sliter mest på de brandsäkra produkterna och slutligen väljer de den mest lämpliga produkten för objektet.

Våra tekniska supportingenjörer och produktutvecklingsanställda övervakar hela tiden vår produkt som är i testfasen hos kunden och jämför nya uppgifter med tidigare mottagna uppgifter. Om produkten till exempel slits på ett oväntat sätt, gör de ändringar i den som förbättrar hållbarheten.

Dessutom får våra Technical Support Engineers som är med i kundens process stöd av vår produktutvecklingsavdelning i problemsituationer för att kunna gå till botten med problem och hitta korrigerande lösningar så snabbt som möjligt.

Utbildningar

Vår produktutvecklingsavdelning ordnar även utbildningar för våra tekniska supportingenjörer. Den senaste var för att stödja dem i deras arbete och i den behandlades bland annat Bet-Kers produktutvecklingsprocess och frågor som produktutvecklingsanställda och Technical Support Engineers måste ta hänsyn till i valet och utvecklingen av en produkt. Dessutom ingick information om olika råvaror och deras inverkan på produkten.

Utbildningsdeltagarna fick sätta sig in i kundens process och som exempel valdes en lämplig produkt ut som kunden just nu håller på och testar. Med hjälp av denna kunskap kan vår produktutvecklingsavdelning och våra Technical Support Engineers välja den mest lämpliga och mest långlivade produkten för kunden.   

Beställ nyhetsbrevet

*” anger obligatoriska fält

Namn*








Better with Bet-Ker.